Forskole 1 årige

Vi synger, spiller og leger i musikalske rammer og stimulerer børnene i sociale, sproglige og sansemotoriske sammenhænge.
Børnene er på vej ud i verden og bevæger sig ud i rummet for at udforske, og samtidig vil vi mødes på midten og få gang i en leg.
Vi skaber et rum til samværet og samspillet mellem dig og dit barn og styrker det at være i centrum og også en del af en helhed, hvor man lytter til andre.

Vi spiller på instrumenter, bevæger os og har det rart.

Moduler af 10 gange opstartes:
Modul 1: Uge 34 i Annexgården Hareskovby
Modul 2: Uge 45 i Annexgården Hareskovby
Modul 3: Uge 08 i Annexgården Hareskoven

Undervisningstid: Mandage kl. 16.40 - 17.30

Underviser: Marie Rangvid

Rytmik for vuggestuer og børnehaver

Vi synger, danser, spiller på rytmeinstrumenter og leger med musikken.

Musikskolens rytmikpædagog kommer ud til institutionen én gang om ugen i et forløb af 8 – 12 uger, efter aftale.

I kan også vælge at komme til Musikskolen, hvor I kan lave en turdag og spise jeres madpakke/frugt hos os.

I har et hold på 10 – 12 børn i cirka samme alder, der har lyst til sang og bevægelse.

Prisen er: 550 kr. pr. lektion.
Der er løbende tilmelding til undervisningsforløb. Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig.

Fornavn påkrævet
Efternavn påkrævet